joi, 21 ianuarie 2016

E așa de important...

E așa de important să lași anumite lucruri să treacă. Să le dai drumul. Să te desprinzi de ele. Oamenii trebuie să înțeleagă că nimeni nu trișează, uneori câștigăm, alteori pierdem.
Nu aștepta să ți se dea ceva înapoi, nu aștepta să ți se recunoască efortul, să ți se descopere geniul, să ți se înțeleagă iubirea. Încheie niște etape. Nu din orgoliu, din neputință sau mândrie, ci pur și simplu pentru că acel lucru nu se mai potrivește cu viața ta.
Închide ușa, schimbă discul, fă curat în casă, șterge praful. Încetează să mai fii cine erai și transformă-te în cine ești!
Paulo Coelho,
 Zahir (o carte ce prezintă o poveste sensibilă pe care am citit-o pe nerăsuflate într-o iarnă şi mi-a plăcut mult)

4 comentarii:

  1. Imi place cum scrie. Chiar daca la un moment dat gurile rele spuneau ca este citit numai fiindca e la moda, mie tot mi-a placut. Mi se pare... complicat de simplu.
    Imi place hainuta blogului!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarul e ca la un moment dat toata lumea il citea pentru ca era in voga, dar asta a fost un lucru bun, pentru lume. Ea a avut de castigat. Unii il apreciaza si acum si-i asteapta cu nerabdare cartile. Altii spun ca nu e original ca si-a luat toate temele mari de la Borges. Mie imi place cum scrie.
      Cat priveste hainuta, o tot modfici, in functie de sezon, ca orice hainuta care se respecta :)))

      Ștergere
  2. Si eu am citit Zahir pe nerasuflate. Mi-a placut ca mai toate cartile lui, pe care le-am citit.

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.